sábado, 20 de diciembre de 2014

Mensaje de congratulación del Grupo de Solidaridad Mollet amb Cuba (en catalán y español)

Mollet amb Cuba volem expressar la nostra enorme alegria i satisfacció davant els fets que s’han produït en aquest històric 17 de desembre de 2014 que suposen un importantíssim tomb en les relacions entre Estats Units i Cuba.

Celebrem l’alliberament i retorn a Cuba dels Herois Antonio Guerrero, Gerardo Hernández i Ramón Labañino que junt amb René González y Fernando González han estat presos injustament durant 16 anys als Estats Units per defensar la seva pàtria dels plans terroristes ideats des de Miami. Ens alegrem que es puguin retrobar de nou amb les seves famílies, després d’anys de patiment i crueltat de separació forçada.

Felicitem al govern i poble cubans i al moviment internacional de solidaritat amb Cuba per aquest triomf.

Aquest alliberament, junt al del espia Alan Gross al servei de la USAID pres a Cuba, ha pogut refer ponts i restablir relacions diplomàtiques entre Estats Units i Cuba, trencades des de 1961.

Ens congratula que es doni inici a aquesta nova fase en les relacions entre Estats Units i Cuba, esperant que siguin basades en el respecte mutu, la convivència pacífica entre diferents i el fi de les ingerències per part dels Estats Units cap a Cuba.

Aquesta victòria diplomàtica només ha estat possible gràcies a la resistència durant dècades del poble cubà i la fortalesa en els principis de sobirania, independència i  autodeterminació als quals el President Raúl Castro ha afirmat, creiem que encertadament, no renunciar en aquesta nova etapa.

És motiu de celebració per part dels que som solidaris amb Cuba del reconeixement per part del Imperi, en boca del president Obama, del fracàs del bloqueig genocida, impulsat per a soscavar la legitimitat del govern cubà entre el seu poble i que fa evident l’enorme recolzament amb el que compta la Revolució Cubana i el Socialisme entre els cubans i cubanes.

Esperem que el següent anunci del President Obama sigui el definitiu punt i final al bloqueig sense cap tipus de condició ni contrapartida.


Mollet amb Cuba
Centre Civic La Republica
Plaça La Republica s/n
Mollet, NJ 08100
Spain

Versión al castellano (Por el administrador del Blog)

Mollet amb Cuba queremos expresar nuestra enorme alegría y satisfacción ante los hechos que se han producido en este histórico 17 de diciembre de 2014 que suponen un importantísimo vuelco en las relaciones entre Estados Unidos y Cuba.


Celebramos la liberación y retorno a Cuba de los Héroes Antonio Guerrero, Gerardo Hernández y Ramón Labañino que junto con René González y Fernando González que han estado en prisión  injustamente durante 16 años en Estados Unidos para defender su patria de los planes terroristas ideados desde Miami. Estamos encantados de que se puedan reencontrar de nuevo con sus familias, después de años de sufrimiento y crueldad de separación forzada.


Felicitamos al gobierno y pueblo cubanos y al movimiento internacional de solidaridad con Cuba por este triunfo.


Esta liberación, junto con la del espía Alan Gross al servicio de la USAID apresado en Cuba, ha podido rehacer puentes y restablecer relaciones diplomáticas entre Estados Unidos y Cuba, rotas desde 1961.


Nos congratula que se dé inicio a esta nueva fase en las relaciones entre Estados Unidos y Cuba, esperando que sean basadas en el respeto mutuo, la convivencia pacífica a pesar de sus diferencias y el fin de la injerencia por parte de Estados Unidos hacia Cuba.


Esta victoria diplomática sólo ha sido posible gracias a la resistencia durante décadas del pueblo cubano y la fortaleza en los principios de soberanía, independencia y autodeterminación a los que el Presidente Raúl Castro ha reafirmado:creemos con certeza, no renunciar en esta nueva etapa.”


Es motivo de celebración por parte de los que somos solidarios con Cuba, el reconocimiento por parte del Imperio y por boca del propio presidente Obama, sobre el fracaso del bloqueo genocida, impulsado para socavar la legitimidad que goza el gobierno cubano en su pueblo, lo cual evidencia el enorme apoyo con el que cuenta la Revolución Cubana y el Socialismo entre los cubanos y cubanas.


Esperamos que el siguiente anuncio del Presidente Obama sea el definitivo punto final al bloqueo, sin ningún tipo de condición ni contrapartida.
Mollet amb Cuba
Centre Civic La Republica
Plaça La Republica s/n
Mollet, NJ 08100
Spain
Mollet amb Cuba es un grupo de solidaridad con Cuba.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...